fbpx

Munkatárs ajánló program!

Semmit sem kell tenned csak hozz "magaddal" egy megbízható embert, és töltsd ki a munkatárs ajánló dokumentumot!

 Akár bruttó 65.000,.- forinttal jutalmazunk.

Lean Képzés

Toyota mottó: „Először embereket építünk és csak azt követően autókat”
A Toyota Termelési Rendszer / Lean és az ember c. képzés
Szakértőnk: Eddig több mint 550 résztvevő, 20 cég, vállalati és nyílt képzések, 20 év autóipari és LEAN tapasztalat.
Ha szeretné megismerni és megérteni, hogy:

  • miért a Toyotáé a világ legjobb vállalati kultúrája és miért hívják őket a legemberközpontúbb vállalatnak,
  • a Toyotánál homlok egyenesen máshogy gondolkodnak, mint a „western” vállalati vezetők, miért mégis nekik van igazuk, és ebből mit tanulhatunk.
  • Az előadó sok saját példát is bemutat
  • milyen LEAN eszközöket alakított ki és alkalmaz sikerrel
  • vezetőként és munkatársként hogyan lehet ezeket az eszközöket hatékonyan alkalmazni
  • miért elengedhetetlen a vállalati LEAN elterjesztéséhez a vezetői példamutatás és támogatás

Amennyiben szeretne átfogó képet is kapni a LEAN-ről és felkeltette az érdeklődésedet a tartalom…… :

I. nap

  • Az üzleti paradigma fogalomköre.
  • Mit tud a Toyota, ami még a többi japán vállalattól is megkülönbözteti? Hát még a kínaiak?
  • Western vs. TPS (Toyota Production System),
  • Te ellenőrzöd a munkádat, vagy a munkád ellenőriz téged?
  • Jidoka: a beépített minőség
  • Vállalati kultúra: a „Western” és a Toyota gondolkodásmód összehasonlítása.
  • A feje tetejére fordított szervezet.
  • A folyamatokra, vagy a pénzügyi eredményekre koncentráljunk?
  • Mit várunk el a vezetőktől, művezetőktől, csoportvezetőktől?
  • Nem mint a nyúl, inkább mint a teknősbéka…
  • Ha nem romlott el, akkor is tedd még jobbá!
  • A Toyota problémamegoldó gondolkodásmódja
  • Elsőre jót!
  • 5S és vizuális menedzsment
  • Teremtsünk értéket (érték vs. pazarlás 7+1)
  • Húzórendszer
  • Minőségbiztosítás

II. nap

  • Problémába futottál? Jaj de jó! Így az első lépést már megtetted a megoldásra. A problémákat azon a szinten kell megoldani, ahol azok keletkeztek, keressük meg a probléma gyökerét.
  • Multifunkcionális munkatársak
  • A legnagyobb tisztesség az, ha bevalljuk, hogy hibáztunk és megoldást is tudunk javasolni arra, hogy hogyan előzhető meg a hiba ismételt előfordulása a jövőben.
  • Felvétel és integráció: ahogy a jó kertész csinálja
  • A művezetők, mint kisvállalkozók?
  • Döntéseinket lassan, konszenzus útján, minden lehetőség alapos megfontolása után hozzuk meg!
  • Miért félünk a dolgozói lojalitástól?
  • JIT (Just in Time)
  • Kaizen (folyamatos fejlesztés)
  • TPM (Teljes körű hatékony karbantartás) alapok
  • A3
  • A vállalat minősége = vezetők minősége?
  • Lassú előrejutás, konzervativizmus és mégis rendkívüli rugalmasság.
  • Mit tanult a Toyota a „nyugattól”, hogyan építette azt be a gondolkodásába, és hogyan javított ezeken az elemeken? Motivációs és ösztönzési elméletek egy kicsit másképp
  • Emberek, vezetők, felvétel, integráció
  • A fordított T modell, azaz ahogy vetjük ágyunk….
  • Takt Time (ütemidő) szerinti gyártás
  • Vezetők belső kinevelése.
  • „Fizethetsz most, vagy fizethetsz később, de valamikor fizetni fogsz!”
  • Na, akkor modellezzük is le!

III. nap

  • VSM alapok (Érték Lánc Elemzés)
  • Heijunkja (Kiegyenlítés)
  • Poka –Yoke (hibabiztos)
  • Cellarendszerű gyártás
  • Nagytételben gyártás vs. egydarabos áramlás
  • SMED (10 percen belüli termékváltás)
  • Szabványos munkavégzés
  • Törődés az emberekkel, azaz a világ legjobb vállalati kultúrája.


….. akkor örömmel látom a képzésen!

A résztvevők mondták:

Legfontosabb felismeréseim és tapasztalataim a tréning során:

  • „Ezt vétek nem megtanulni”
  • „Számomra a legjobb minősítést az adta, hogy a tréning alatt már elkezdtem ötletelni a saját munkakörömről.”
  • „Újra kell gondolnom a vezetői viselkedést és területet”
  • „Változnom kell és meg kell tanulnom az emberekre hatni.”
  • „A Lean bevezetése a gyártáson kívül is lehetséges / szükséges”
  • „Tréning tematikájának a felépítése; Gyakorlati feladatok”
  • „Az általam vezetett cég hiányosságai”
  • További résztvevői visszajelzések

Mi tetszett különösen a tréningen:

  • ” A kérdez – felelek stílus erősítette a gondolatébresztést”
  • „Ne csak a vezetőinktől várjuk a cég fejlődését, hanem mi is sokat tehetünk érte. (egy sori dolgozó)”
  • „Meglévő homályos LEAN ismereteimre minden részben választ kaptam”
  • „Jó hangulat, tanulságos játékok, szemléletes példák.”
  • „Az előadásmód úgy érződik, hogy az előadó nem csak beszél róla, hanem úgy is gondolja, és a mindennapjaiba beleépíti.”
  • „Mekkora lehetőségek vannak a közös munkában. Megváltoztatom a beosztottjaim felé történő értékrendemet.”
  • „A „játékok”, nem egy száraz anyagot kaptam.”
  • További résztvevői visszajelzések


Kérje ajánlatunkat!

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker."

– Ford Henry
széchenyi